W trakcie spotkania zostały poruszone kluczowe kwestie dla koncernu przy współpracy z partnerami. Ważnym celem producenta jest zwiększenie liczby projektów w których mogą wziąć udział partnerzy. Xerox podkreśla, że planuje organizację szeregu warsztatów tematycznych. Wysokie kompetencje partnerów w dziedzinie sprzedaży urządzeń i oprogramowania są niezwykle ważne dla przedstawienia atrakcyjności oferty i tym samym, dla wzrostu sprzedaży. Xerox deklaruje wsparcie dla partnerów w tym zakresie.
Xerox podkreśla jak istotna jest płynna rotacja towarów. Pozwala to zachować płynność finansową, która jest bardzo ważna dla rozwoju biznesu. Należy przy tym pamiętać, aby nie zaniżać cen towarów i tym samym negatywnie wpływać na rynek. Xerox zapowiada większą kontrolę dostaw materiałów eksploatacyjnych do klientów końcowych, którzy mają zbyt niskie ceny.
W czasie konferencji Xerox zostały omówione koncepcje strategii “Reinvention” - nowego modelu operacyjnego koncernu oraz jego struktury organizacyjnej. Dotychczas Xerox posiadał czołową pozycję w sprzedaży urządzeń A3 i zamierza poprawić swoją pozycję w rankingu sprzedaży urządzeń A4. Strategia producenta opiera się również na zmianach w obszarze usług serwisowych. Wewnętrzne struktury - Technical Services oraz Service Delivery Organization zostały połączone w jedną.
Miło nam poinformować, że podczas wręczenia nagród nasza firma została wyróżniona za “wzrost sprzedaży materiałów eksploatacyjnych Xerox”. Dziękujemy za włożony ogromny wkład w rozwój naszej współpracy, który przejawia się w znaczącym wzroście sprzedaży. Cieszymy się, że nasze wyniki są zauważalne i doceniane przez naszych biznesowych partnerów.
